Ντομπρασίνοβιτς : «Αξίζαμε τη νίκη»

Οι δηλώσεις του τεχνικού του ΑΡΗ Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς, στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη της ομάδας του επί του Εθνικού Αγιονερίου.

«Δύσκολο παιχνίδι, γιατί δεν είχαμε καθαρό μυαλό στο τέλος των φάσεων. Είχαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ, αλλά στο τέλος νομίζω αξίζαμε τη νίκη. Δεν συμφωνώ με τον αντίπαλο προπονητή, διότι είχαμε κατοχή μπάλας, ευκαιρίες και θα έπρεπε να σκοράρουμε περισσότερα τέρματα.

Είμαι ικανοποιημένος από τους καινούριους παίκτες, έδειξαν χαρακτήρα.

Ο Σανιά δεν έχει φτάσει το 60% των δυνατοτήτων του. Στη συνέχεια θα είναι καλύτερος. Κάθε βδομάδα, από τη μέρα που ήρθα, θέλω να γίνεται πρέσινγκ ψηλά και να ελέγχουμε το παιχνίδι. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα σε υψηλό επίπεδο. Είναι όλοι αφοσιωμένοι στη δουλειά που κάνουμε.

Είχαμε τον Πόι καθαρό σέντερ φορ, έπαιξε φορ αν και μπορεί να παίξει και στα πλάγια. Το έκανα για να προσθέσω ταχύτητα στο παιχνίδι μας. Σκοράραμε στο τέλος, αλλά μπορούσαμε να σκοράρουμε και από το πρώτο ημίχρονο.

Δεν είναι δουλειά μου να μιλώ για τη διαιτησία. Κοιτάω τη δουλειά μου. Η δουλειά μου είναι να είμαι συγκεντρωμένος στο τακτικό, αγωνιστικό κομμάτι».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger