Κάμπος : «Η ομάδα παίζει πολύ μαχητικά»

O Πάουλο Κάμπος εμφανίστηκε ικανοποιημένος στη συνέντευξη τύπου παρά το αρνητικό αποτέλεσμα και την ισοπαλία με τη Καβάλα τονίζοντας ότι οι παίκτες του έβγαλαν πάθος στο παιχνίδι. Παράλληλα σχολίασε την απόφαση του διαιτητή να τον αποβάλλει λέγοντας ότι το υπόμνημα ήρθε 5 λεπτά πρίν τον αγώνα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

«H Kαβάλα είναι καλή ομάδα. Είμαι ικανοποιημένος από το πάθος των ποδοσφαιριστών μου σε όλο το παιχνίδι. Ευχαριστώ τον κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς που αντιμετωπίσαμε Πανσερραϊκό και Καβάλα εκτός έδρας και δεν χάσαμε. Η ομάδα παίζει πολύ μαχητικά. Έχουμε 6 νίκες και 3 ισοπαλίες. Είναι καλό για τη δεδομένη στιγμή γιατί έχουμε τις δύο ομάδες στην έδρα μας. Αφού δεν κερδίσαμε, είμαι ευχαριστημένος που δεν χάσαμε. Εβδομάδα με την εβδομάδα θα διαμορφώνεται η κατάσταση».

Για την αποβολή του: «Για πρώτη φορά στη ζωή μου συμβαίνει αυτό. Η ΕΠΟ είπε πως επειδή είμαι επαγγελματίας και επειδή ήμουν σε ομάδα της Σούπερ Λιγκ, μετά από τρεις μήνες στην Ελλάδα μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάτσω στον πάγκο επειδή είναι ερασιτεχνικό πρωτάθλημα. 
Πρώτη φορά στη ζωή μου συναντώ κάτι τέτοιο. Πιστεύω πως η ΕΠΟ ζηλεύει, επειδή δεν είμαι Έλληνας, ήρθα στον ΑΡΗ για να δώσω την ψυχή μου για την ομάδα, δεν έχω χάσει και πήρα όταν ήμουν στον Αστέρα το βραβείο του καλύτερου τεχνικού. 
Ίσως η ΕΠΟ ζηλεύει που κάποτε στον Αστέρα κέρδισα Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό. Προφανώς το υπόμνημα ήρθε 5 λεπτά πριν τον αγώνα. Ο μάνατζερ μου, είπε πως διάβασε κάπου ότι η νέα διοίκηση μου έκλεισε κατάμουτρα την πόρτα. Δεν έγινε ποτέ αυτό. Έχουμε μία επαγγελματική συνεργασία. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος. 
Το Δεκέμβριο όταν ο ΑΡΗΣ ήταν στη πρώτη θέση δύο ομάδες της Σούπερ Λιγκ με πήραν τηλέφωνο. Επειδή σέβομαι το συμβόλαιο μου, τους είπα «όχι» και τους είπα ότι ήρθα για τον ΑΡΗ και θα μείνω μέχρι το τέλος της σεζόν».

Για την ενίσχυση της ομάδας: «Από τον Νοέμβριο, είχαμε μιλήσει με την προηγούμενη διοίκηση ότι χρειαζόμαστε 5-6 παίκτες. Τώρα είμαι ικανοποιημένος που οι παίκτες ήρθαν. 
Οι νέοι που θα έρθουν θα ενισχύσουν και θα γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Τους είπα ότι θα παλέψουν όλοι για τη θέση τους. Υπάρχει ένα κίνητρο για όλους. Αν οι καινούργιοι δείξουν στην προπόνηση ότι είναι καλύτεροι φυσικά και θα παίξουν».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

Copyright © / ARIS 1914

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger